jenniemaria

Alla inlägg under september 2010

Av Jennie Krafft - 30 september 2010 20:35

Här sitter jag och kollar på idol, har inte så mycket att säga idag. Har varit och jobbat hela dagen. I morgon är det fredag, då blir det en lugn kväll med en film och idol såklart. 

Måste duscha nu.. tjing!

Av Jennie Krafft - 29 september 2010 20:22

Pappa skulle köra hem båten från nordön, då passade jag på att åka ut och gotta mig vid havet en stund.

 Hade med mig lite härlig fika ut till havet.. Wiggo var självklart med och sprang runt.       Solen värmde skönt när jag satt på min filt på stranden.       Vill inte gå mer..         

Jag håller mig i bakgrunden.   

   Båten är hemma och allt hade gått bra. Tråkigt att sommaren är över bara, jag som skulle lära mig att köra själv.

Av Jennie Krafft - 28 september 2010 20:10

Det är riktigt kyligt ute nu, det hade suttit fint med vantar på min händer under min kvällspromenad men dom låg kvar hemma som en liten boll i lådan. 

I morgon när ni har kommit hem från jobb/skolan, så har ni gjort hälften av eran vecka om ni inte tänker jobba i helgen då.


Dax för idol och min knäckemacka och ett glas oboy med daim. 

Av Jennie Krafft - 28 september 2010 18:19

Nu är snart tisdagen slut också, bara en timme promenad och lite idol kvar innan det är tid för sängen. Jag råkade klippa wiggos klo lite illa, så han går runt och slickar. Jag har bara tagit det lugnt och suttit och kollat runt lite. 


Ska snart börja ta på mig, så att jag kommer hem innan klockan är 20.00, vill inte missa början på idol. 

Av Jennie Krafft - 27 september 2010 20:22

Dagen har varit härlig, har nu gått en promenad runt surte med lilla syster och idag fick även wiggo hänga med. Det har varit underbart väder även om man känner att det börjar kyla på lite. 

Mattias lagade middag och det blev  vegetarisk pastagratäng, så himla gott, det trodde jag inte..

Nu till kvällsmat har det blivit en knäckemacka, ett glas daim-oboy och en apelsin. 

Sitter och kollar på idol, byter ut program utan att säga till mig, inte snällt alls. Jag som längtade efter biggest loser.

Av Jennie Krafft - 27 september 2010 16:37

Sitter nu hemma i min härliga säng och gottar mig efter en dags arbete. Det verkar som det är riktigt mycket att göra på jobbet än, dom pratar om övertid hela tiden, men vet inte om jag orkar mer. Är trött hela tiden. 

På fredag ska jag försöka vara så pigg så att jag orkar gå ut, ska samla ihop ett gott gäng isf, så ska vi ha riktigt roligt. 

Av Jennie Krafft - 26 september 2010 20:55

Det har varit tre härliga dagar som har glidit förbi, dom behövdes med tanke på vad man har gjort dom senaste veckorna. Ett hårt slit och många extra timmar på jobbet.

Nu ska jag börja ta hand om mig själv igen så jag kan hålla mig vaken på kvällarna eller iaf dom kvällarna det går bra filmer. 


I morgon blir det jobb igen, men ska inte börja för än kl 6, härlig sovmorgon.


Natti natti, nu blir det jag och min hänt bild den sista halvtimman jag är vaken..

Av Jennie Krafft - 26 september 2010 17:15

      

Ovido - Quiz & Flashcards