jenniemaria

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2010

trött trött trött

Av Jennie Krafft - 1 oktober 2010 20:01

Vaknar mellan 03.00-04.00 varje natt och känner mig jätte pigg, men lite tidigt för att gå upp.

Kollar jag på film och lägger ner huvudet på en kudde å somnar jag nästan direkt..

Hur ska jag komma tillbaka till vanliga sovtider, ska vara uppe lite längre idag för att försöka ändra mina tider lite. 

Är en utgång på schemat i morgon, längtar verkligen, men frågan är om jag orkar hålla mig vaken. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Krafft - 10 oktober 2010 18:30

Känns som jag inte så stor lust att skriva här längre, det går lite segt. Kan bero på att jag varit lite seg sen förra helgen, men jag får ta nya tag och komma igen.   Denna helgen har varit mysig. Fredag så tog jag och Mattias en tur till ullare...

Av Jennie Krafft - 6 oktober 2010 18:05

Nu har vi gjort mer än halva veckan. Jag bygger en roligt skåp på jobbet nu så resten av veckan kommer bara springa iväg. På fredag funderar jag på om jag kanske kan åka till ullared efter jobbet, ska kolla om någon kan passa wiggo åt mig.  I hel...

Av Jennie Krafft - 5 oktober 2010 18:10

NU har jag under 2 dagar kämpat med att städa hela lägenheten, har gjort det väldigt noga denna gången och det känns riktigt skönt att få det gjort.  NU ska jag och wiggo snart gå ut på en lång promenad det blir nog runt surte.   Min buzzador k...

Av Jennie Krafft - 4 oktober 2010 20:21

             Var ute i lördags med en stor blandning kompisar. Det började med förfest här hemma, sen drog vi vidare in mot stan.  Hamnade på valand och träffade ännu mer vänner, vi dansade och hade roligt till klockan var närmare halv 5. J...

Av Jennie Krafft - 2 oktober 2010 12:56

Sitter här framför tv:n med en pizza bit från gårdagen.. riktigt gott faktiskt. Det laddas inför en utgång med vänner och jobbar kompisar. Men innan allt kan dra igång så måste här städas och det är inget jag längtar efter. Väntar på mattias ska ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards