jenniemaria

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Jennie Krafft - 10 oktober 2010 18:30

Känns som jag inte så stor lust att skriva här längre, det går lite segt. Kan bero på att jag varit lite seg sen förra helgen, men jag får ta nya tag och komma igen.


Denna helgen har varit mysig. Fredag så tog jag och Mattias en tur till ullared, det var så mycket folk så det var helt sjukt. Trodde verkligen att det skulle vara lite mindre på en fredag eftermiddag/kväll, men där hade jag fel.

Jag hade roligt iaf, fick köpt lite saker, men nu såhär efter så har jag insett att jag missade några saker också. Mattias kom iaf hem med en hel del bra saker som han ville ha och lite extra som underställ, vantar, mössa, halsdukar och fiskespö. 

Kvällen blev inte så lång, jag var väldigt trött efter dagen


Lördagen blev det handling som vanligt och på eftermiddagen blev det kalas för Simon fyllde 7år. Med mig därifrån fick jag Jenny, Matilda och Markus, så det blev trångt men mysigt i sängen. Världens goaste barn. 


Idag har vi varit uppe och gått lite i skogen och grillat korv. Det har varit en härlig dag förutom att vädret kunde varit lite bättre när vi var ute. Nu har jag badat Wiggo som han är ren och fin inför sin vecka med mamma, det gör henne nöjd och glad.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards